Subject: Kaubandus-Tööstuskoja ettepanek avaldada maksuhalduri veebilehel äriühingu poolt tasutud julgeolekumaksu summa
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Raigo Uukkivi EMTA", <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 07:50:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördub Rahandusministeeriumi poole ettepanekuga
lisada maksukorralduse seadusesse põhimõte, et maksuhaldur avaldab oma
veebilehel äriühingu poolt kvartali ja majandusaasta jooksul tasutud
julgeolekumaksu summa (2 protsenti ettevõtte kasumilt).

Ettepanekuga saate lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>